Avtalevilkår

spesialannonser 

Vær synlig – ha et annonsebudsjett

Avtalevilkår for spesialannonsering  med Amedia SMB

1. Denne avtalen regulerer avtaleforholdet mellom Amedia Salg og Marked AS, orgnr: 881 637 642 og kunden.

2. Avtalen dekker profilering i henhold til ordrebekreftelse. Kunden har rett til å kansellere avtalen innen 14 dager etter mottak av ordrebekreftelse eller første faktura, med mindre materiellfrist er innenfor denne perioden. Dersom materiellfrist er kortere enn 14 dager etter avtaleinngåelse, må en ev. kansellering være levert senest tre dager før materiellfrist. Ved kansellering er kunden ansvarlig for å dekke de kostnader som er påløpt forut kanselleringen. Dersom det ikke foreligger dokumentasjon for at kostnadene overstiger dette skal påløpte kostnader settes til 30% av avtalens beløp.

3. Kunden er selv ansvarlig for at de opplysninger som er gitt, er korrekte og ikke strider mot gjeldende lover og rettsregler. Det er bare personer eller firmaer med offentlig godkjenning eller autorisasjon som kan ha oppføring under bransjer som krever dette. Kunden er selv ansvarlig for å til enhver tid inneha slik godkjenning eller autorisasjon. Kunden plikter å gjøre seg kjent med innholdet i sin egen oppføring, og melde fra snarest dersom det er feil eller mangler som må korrigeres. Endringer bes sendt på epost til smb@amedia.no. Kunden skal holde Amedia Salg og Marked AS skadesløs for ethvert krav mot Amedia Salg og Marked AS som følge av kundens valg av profilering og eventuelle krav som oppstår som følge av brudd på gjeldende rettsregler og inngripen i tredjemanns rettigheter.

4. Kunden plikter å gjøre seg kjent med innholdet i tilsendt korrektur, og melde fra til Amedia Salg og Marked AS snarest mulig og innenfor formidlet frist dersom korrekturen inneholder feil eller mangler. Tekst, utforming og plasseringskriterier står uendret, såfremt endringer ikke er meldt skriftlig til Amedia Salg og Marked AS (epost: smb@amedia.no). Dersom kunden ikke melder fra innen den fastsatte fristen, vil publisering skje i samsvar med det forslag Amedia Salg og Marked AS har fremsatt.

5. Kunde som har kjøpt oppføring med logo eller annet grafisk materiell er selv ansvarlig for innsendelse av materiellet. For materiell som kun skal brukes rett på nettet kan innholdet leveres som høyoppløst JPG eller PNG, men for materiell som skal trykkes i avis eller magasin må det benyttes EPS, AI eller PDF i vektorformat. Størrelse kan endres av Amedia Salg og Marked AS for kosmetisk å passe inn i kundens oppføring. Dersom logo eller annet materiell ikke blir levert i henhold til det krav Amedia Salg og Marked AS setter, vil kunden likevel bli fakturert for avtalt annonsering, samt at logo ikke blir publisert, men kundens navn vil bli uthevet i tykk skrift for

synlighetens skyld. Logo og annet materiell sendes til smb@amedia.no.

6. Amedia Salg og Marked AS har ikke erstatningsansvar for feil informasjon. Amedia Salg og Marked AS skal ikke holdes ansvarlig for force majeure, driftsstans, streik, lockout og lignende som rammer Amedia Salg og Marked AS og/eller dets underleverandører og som medfører at Amedia Salg og Marked AS ikke kan oppfylle avtalen. Amedia Salg og Marked AS' eventuelle erstatningsansvar i anledning mangelfull oppfyllelse av denne avtalen, vil under enhver omstendighet være begrenset kontraktsummen.

7. Omkostninger ved eventuelle purringer eller andre omkostninger forbundet med inndrivelse av utestående beløp vil bli belastet kunden. Ved manglende betaling vil fakturaen bli oversendt inkasso.

8. Kunden aksepterer ved inngåelse av avtale med Amedia Salg og Marked AS at Amedia Salg og Marked AS kan benytte oppgitt kontaktinformasjon til markedskampanjer.

9. Denne avtalen er underlagt norsk rett og partene avtaler Oslo som verneting.

Vær synlig – ha et annonsebudsjett